• Racheli Ganon

קריון - מעגל הלימוד של אמהות הכוכב


מאנגלית – רחלי גנון

ברכות יקירים, כאן קריון מהשירות המגנטי. אני מבקש להעניק מסר שלא ניתן בעבר, אודות דברים שלא נשמעו קודם. המסר הספציפי הזה יכול להינתן רק כאן, בהוואי, והגיע הזמן להעבירו לאלו שיוכלו להבינו במלואו. זהו מסר יפהפה המדבר אודות החינוך וההוראה שהועברו על ידי האמהות הפליאדות. אנו נדבר היום על הדרך בה זה נעשה ומה נלמד שם ומדוע, ומי היו התלמידים....כאן זה קרה. בפסגת ההר עליה אנו ישובים, על שפת-הים. לא הייתי מסוגל להעביר את המסר הזה אלמלא הייתי מוקף בכל המורים הלמוריאנים שמסביבי. השתמשתי באקאשה שלהם בנוסף לידע של קריון, כדי להביא לכם את הידע האזוטרי ברובו, בצורה מובנת. החומר יובן במלואו רק על ידי המורים של המורים שקיימים כיום. האמינו או לא, הוא גם יובן בחלקו על ידי פיסיקאים.

היכן אתחיל? ההר הזה שימש כמקור שיגור אקאשי עבור האמת. מה יהיו השיעורים הראשונים שתעביר האמא מהכוכב לבני האנוש שהגיעו עם 23 כרומוזומים? איזו אינפורמציה תעבור ומה תהיה מידת הטוהר שלה? הפשטות שלה? זה הבסיס בה הנשמה שתתגלגל תיקח עמה. הידע הזה יהפוך להיות חלק ממנה, מהאקאשה שלה. הנשמה תדע ותזכור זאת ובעזרת בחירה חופשית תזכור חלק מזה ובאמצעות האינטלקט והתרבות, חלק מהידע הזה יהפוך להיות חשוב, חלק יגדל ויתפתח והשאר ייזרק לפח. הכל בהתאם לבחירה החופשית. אך אני עומד לחלוק אתכם את האמת הגולמית שנלמדה מן ההתחלה, והועברה מהילדים עד למבוגרים. אספר לכם מה זה היה ומדוע. זה היה שונה מכפי שאתם יכולים לדמיין לעצמכם.

ישנה חוכמה צרופה בכל מה שיחלקו עמנו אלו מהכוכבים. זה לא היה כמו היום בו קהל מביט על מורה. זה התחיל מוקדם. ומה שנלמד היה מבוסס על הצורה. ומלידה ועד בגרות, הצורה נותרה זהה. המורכבות הייתה כי מה שהיה בתוך הצורה – התפתח. אסביר את מורכבות הצורה תחילה. גלגל. מעגל עם חמש צלעות סביבנו הנפגשות במרכז. המורה הלמוריאנית שהייתה מהפליאדות, תמיד אישה, לא עמדה במרכז המעגל מעולם, אלא צעדה סביבו יחד עם תלמידיה. כך שלא היה מקום שהיה מרומם בחשיבותו ממקום אחר במעגל. זה התחיל עם הילדים. אם הייתם למורים וחלק מכם היו, קיבלתם את החינוך הזה כילדים. למעגל היה שם, אך אסביר תחילה מדוע היו לו חמש צלעות. השם והמספר באים יחד, אנו מדברים על תקופה שהתרחשה הרבה לפני הנומרולוגיה, בה האנושות ראתה את אנרגיית המספרים ופיתחה מערכות שונות בעקבותם.

הלימוד הזה היה גולמי. היו חמש צלעות ושמו של הגלגל היה – "החיפוש אחר האיזון". הם קראו לזה גלגל, למרות שזה שורטט עבורכם על האדמה בשעת הלימוד. אז למה חמש? זה לא מספר שאתם מצפים לו, הרי כל דבר כמעט בטבע מאוזן בזוגות. אנרגיית הדחיפה/משיכה של הגלקסיה, יינג/יאנג, האור והחושך, חוקי הפיסיקה, החלש והחזק, הכל בא בזוגות. אז למה חמש? החיפוש אחר האיזון היה הנושא המרכזי של הגלגל הקדוש הזה. גם לחמשת הצלעות היו שמות, והם הוסברו לילדים. למה חמש? וכעת אנו מגיעים לדבר שאותו הפליאדות רצו שהאנושות תבין ותדע. מן ההתחלה, הרשתות המגנטיות בבסיסן היו פשוטות מאד. אטום שיש בו יותר מידי אלקטרונים מול אטום שאין בו מספיק אלקטרונים – יוצרים משיכה של פלוס ומינוס, בעודם מנסים להתחבר אחד לשני כדי לאזן את עצמם. זהו השדה המגנטי. זו הדו-קוטביות של כל מגנט. הפלוס והמינוס. מגנטיות היא אחד מהדברים היחידים בפיסיקה הסטנדרטית המתחנן להשתנות.....

וישנם דרכים, מערכת היחסים שבין שני החלקים הללו, האטום שיש בו יותר מידי מול האטום שיש בו פחות מידי, לו יכולתם לגלות כיצד להפוך מעט להרבה וההיפך....הייתם משנים את מערכת היחסים בין החלקים, הייתם יכולים לשנות את האיזון שבפיסיקה ולעשות ככל העולה על רוחכם. גלגל הלימוד הזה מורכב מחמש צלעות, כי הוא מתחנן לאיזון!!!! אפילו בתוך צורת הלימוד, חמשת החישורים יוצרים שישה חללים. המספר 6 ידוע כמספר האיזון. המורה תמיד הייתה האם מהכוכבים. והיא הייתה יפהפייה! היא לימדה תמיד בנדיבות ובחמלה. והילדים אהבו את האמהות המורות. לילדים מתחת לגיל 7 היו גלגלים דמיוניים בלבד. מעולם לא יצא להם ללמוד מאם פליאדית בטרם מלאו להם 7 שנים. היה טכס סביב זה, כשהחלו לשבת כילדים סביב גלגל שהייתה בו אם פליאדית. ילדים למדו מגיל 7 עד גיל 13 ואילך. לימודי הגלגל נלמדו בנפרד לגברים ולנשים. גיל 13 היה הגיל הממוצע של הבגרות. וזה גם היה הגיל בו ילדות הפכו לאמהות. זה שינה הכל, כי אז הן היו פנויות לקדושה, ולדברים רבים שהגברים לא רצו לדעת דבר אודותם. כך זה היה בלמוריה, כולם הבינו את ההבדלים ואת הכבוד העצום ששרר בין גברים לנשים.

ההבדל בין המגדרים בנוגע למטלות היה עצום. כל אחד עשה את מה שהוא ידע לעשות היטב. לא הייתה נפרדות כלל. הגברים לא התבקשו ללדת ילדים והנשים לא התבקשו לצאת לדיג. אספר לכם כיצד זה עבד. הנשים נותרו בבית ולמדו, והביאו ילדים לעולם, וחינכו אותם והעניקו השכלה. הן היו האינטואיטיביות יותר, והן הראו לגברים היכן לדוג, ומה לעשות ואיך לעשות זאת. והגברים ישבו והקשיבו, כי זה עבד!!! והנשים, הן לא רצו לקחת חלק בדיג כלל. הן היו כל כך טובות במה שהן עשו, הן ילדו, לימדו ולמדו, וכך הן הפכו להיות השמאניות בעלות האינפורמציה המתקדמת. אספר לכם עוד אודות הנשים והגברים. הגברים לא העלו בדעתם ללכת לים, לתפוס שלל ולהביא אותו לנשים שיבשלו. זה היה הדיג שלהם!!! ישנם כמה בדיחות רווחות שהגברים היו מספרים אודות הנשים והנשים אודות הגברים. האם הן בדיחות נאותות? אני שואל את המורים לצידי והם מייעצים לי לא לספר. אך אני קריון, אינני נענה לבקשות העתיקים ולכן – אספר.

הבדיחות הן קצרות. הגברים חברו יחד ואמרו אחד לרעהו – "לעולם אל תתנו לאישה דג. היא לא תדע מה לעשות איתו. היא רק תברך אותו ותצרף אותו לטכס שלהן". הנשים שהתקבצו יחד היו אומרות – "לעולם אל תתנו לגבר לגלות את האלמנטים המקודשים של הגלגל, כי הם ינסו לבשל אותם". אלו היו הבדיחות, הייתה הפרדה והיא הייתה מופלאה, וגם המטלות היו הגיוניות. נחזור לילדים ולמעגל הלימוד. "יצירת איזון" היה שמו של הגלגל. הילדים היו יושבים סביבו כדי לקבל אינפורמציה בסיסית בהתחלה. וזה השתנה. כי כיצד ניתן ללמוד אודות גלגל אחד במהלך מחזור חיים שלם? אגלה לכם כיצד. אתם תבינו את המורכבות הזו המתחילה בפשטות. דמיינו בעיני רוחכם את הילדים יושבים במעגל, המורה הפליאדית צועדת סביב הגלגל, ואין שום עמדה של חשיבות. המורה נעה תמיד, כדי שהמוח האנושי לא יהפוך את התהליך הלימודי ללינארי. ועל זה שוחחו רבות סביב הגלגל.

הגלגל – "יצירת איזון " – Creating Balance

האמהות של הילדים היו נוכחות איתם תמיד במעגל הלימוד. מגיל 7 ועד גיל 13, והייתה סיבה מוצקה לכך והיא כדי שהם לא ילמדו בוואקום. כדי שיוכלו לשוחח על מה שנלמד, על מה שהראו להם, בצורה אינטליגנטית עם ההורים שלהם, שהיו איתם במהלך כל הלימוד. הגברים, כמובן, הלכו לדוג. כך היו פני הדברים והייתה לזה סיבה. לנשים הייתה כל האינטואיציה הנדרשת עבור הילדים. לגברים מאידך, הייתה אינטואיציה לבנות כפרים, לטפל בנושא ההישרדות, לוודא כי משפחותיהם בטוחות. הם אלו שיצאו לחפש את האוכל. אז חמש צלעות הנפגשות במרכז. וכעת, אגלה משהו אודות המרכז. הלימוד המופלא מהפליאדות. גלגל אחד גדול, המונח על הרצפה, סביבו יושבים ילדים ומבוגרים, והמרכז בו נפגשו החישורים לא היה קטן. להיפך. הוא נודע כ-"המרכז הגדול". באמצעו יכלו כל המשתתפים לשים כל דבר שרצו, כדי שייצג את גדולתו של המרכז. הם ידעו שהשמש הייתה יכולה להיות המרכז עבורם, כי הם למדו מהפליאדות אודות האסטרונומיה הפשוטה בה כדור הארץ סובב סביב השמש ויוצר את עונות השנה, מסתובב לו בדרכו, יוצר יום ולילה. ומן ההתחלה, אפילו הילדים הבינו כי המרכז יכול להיות מוצג באופן מטפורי כ-שמש.

בלילה, בזמן השיעורים המיוחדים, היו מדליקים אש במרכז המעגל המייצג את השמש. היו מבעירים להבת אש משמן דגים, ובמהרה מרכז הגלגל קיבל כינוי חיבה – "השמש המרכזית הגדולה". ואם עקבתם אחר הלימוד שלי במשך 28 שנה, כעת אתם יודעים מה זה. זה לא משהו בגלקסיה, זה לא משהו ביקום, זה לא משהו שמסתובבים סביבו. זהו המרכז של כל הלמידה. זה המרכז של כל האמת, ממנה כל הצלעות באות והולכות, מאותה שמש מרכזית. השתמשנו בביטוי הזה מן ההתחלה ולא ידענו מה הוא. כעת, לאחר 2012, אתם יכולים להיזכר בזה. וגם לחמשת הצלעות היו שמות. הילדים למדו את השמות בעל פה, כי הם לא היו הגיוניים בעיניהם. ממש כפי שלמדים משהו בבית-הספר אשר הופך להיות מובן רק בשלב מאוחר יותר. וכך זה היה. בטרם הבנתם את לוחות הזמנים, למדתם אותם בעל פה, ולפני שהבנתם דקדוק, חזרתם על הדברים. ילדים טובים בזה. הם חזרו על שמות החישורים, כי ידעו שיזדקקו להם. הם ידעו כי החישורים משתנים כל הזמן, ולא השמות הם אלו שמשתנים, אלא המשמעות שלהם.....

המשמעות שילד בן 7 נותן לדברים היא שונה מהמשמעויות של ילד בן 14. והמשמעות ממשיכה להשתנות הרבה יותר כשהם הופכים להיות בני 30 ו-40. וכשהסתיים הלימוד, הייתה ציפייה שהגלגל עצמו יתעלה, בעודו מלא כולו באמת עצומה. ואז הצלעות החלו להתפתח במשמעותם הפשוטה ביותר. בצורה אלמנטרית, ממש בהתחלה, היה לילדים רעיון אודות משמעותם, אך כולם טעו. אלו היו חישורים עם אנרגיה לשני הכיוונים. מהמרכז לקצה, ומהקצה למרכז. הן לא נראו כך בתחילה. אספר לכם כיצד הוצגו החישורים בכל פעם שלימדו אודותיהם. בין אם זה היה לימוד לילדים או למבוגרים, כשהמורה הפליאדית הייתה מתחילה ללמד, היא הייתה אומרת –"תנו למשחק המספרים להתחיל". אז שיחקו במספרים. לא בפאזלים. זה היה המשחק. וכל אחד שישב סביב הגלגל בקצהו, השתתף במשחק שהסתיים כראוי עם מישהו מהם. בין אם צעיר או ילד או מבוגר, המשחק היה תמיד זהה. ובמקום בו משחק המספרים הופסק, החישור הקרוב ביותר לאדם שעדיין לא נלמד, היה מזוהה ונלמד. בחוכמתה של המורה, המשמעות הייתה כי אין היררכיה בין החישורים. לא היה דבר להתחיל או לסיים בו. לא הייתה רשימה. לא היו דברים חשובים יותר מאחרים, לא הייתה היררכיה כלל!!!! רק המשחק קבע איזו צלע תזוהה ותילמד באותו רגע נתון.

הצלע הראשונה – "חזרה אל המרכז"

האם אתם מבינים את החוכמה שבזה? דבר אינו יותר חשוב מדבר אחר, כי הכל מרוכז סביב אותו מעגל, שאין לו התחלה ואין לו סוף. אז בואו נזהה את החישורים ללא היררכיה, נלמד את שמותיהם ואת המשמעות שלהם עבור הילדים. ואז אספר לכם את המשמעות האמיתית של כל אחד מהם. כך תוכלו להבין כיצד ניתן ללמוד אודות חישור אחד במשך מחזור חיים שלם, ועדיין לא ללמוד דבר. השמות היו פשוטים. בפעם הראשונה בה הילדים למדו את השמות, הצלע הראשונה שנלמדה, שאינה הכי חשובה, רק הראשונה, היא הצלע שנבחרה על ידי המשחק. והיא נקראת – "חזרה אל המרכז". הילדים הבינו זאת מיד ואמרו – "ובכן...זו האם הפליאדית שלנו מהכוכבים! חייב להיות מקום אליו אנו הולכים כשאנו מסיימים כאן". הבינו, הרעיון של תמצית נשמתית הייתה כבר בתוכם, וכולם אמרו – "כן! כשנסיים כאן, נחזור אל המרכז, אל השמש המרכזית הגדולה, ממנה נובעים כל הדברים. המרכז היפהפה". והם שיננו היטב את השם הזה. "חזרה אל המרכז".

הצלע השנייה – "ניווט כוכבים" – Star Steering

החישור השני שנלמד, שמו היה – "ניווט בכוכבים". הילדים מאד התרגשו מהחישור הזה, כי הם ידעו שהפליאדות הגיעו מן הכוכבים. ובכדי להגיע לכאן, היה עליהן לנווט את דרכן באופן כלשהו, והילדים אמרו – "בסופו של דבר נלמד לנווט בין הכוכבים, נוכל לעשות מה שהאמהות הפליאדות עשו. כן!!! נוכל לעשות זאת".

הצלע השלישית – "חיים ילדיים" – Child Life

החישור השלישי הזה, חיים ילדיים, היה קשה לפיצוח. מה זה יכול להיות? הילדים חשבו, "זה בטח עבורנו, אודות החיים שלנו כילדים. זה ישנה כאשר נתבגר".

הצלע הרביעית – "אל אנושי" – Human God

הילדים למדו את השם וזו הייתה הפעם הראשונה שהם אמרו – "חייב להיות נביא, משהו חייב לקרות, בן-אנוש שיהפוך להיות אלוהים....זה עבור העתיד. כרגע איננו מבינים זאת".

הצלע החמישית – "המראה" – The Mirror

החישור החמישי היה פשוט אך לא כל כך פשוט – המראה.

חמשת המוטות בעל השמות המוזכרים הוטבעו בזיכרונם של הילדים ואז זה התחיל. לאט, בצורה מתודית, שיטתית, בפשטות ובאלגנטיות, האמהות החלו ללמד אודות הצלעות והרעיונות הילדותיים הועצמו לאט, ואז כל שיעור בכל שנה הפך להיות קשה יותר ויותר. הילדים הבינו את הרעיון רק בשנה השלישית, שהחישורים עובדים לשני הכיוונים. מהמרכז החוצה ומהחוץ למרכז. אך במקום להמשיך ולספר לכם, תנו לי פשוט לתת לכם את האמת והטוהר של חמשת הצלעות. אותם חמשת האמיתות הבסיסיות שהאמהות הפליאדות רצו להעניק לבני-האנוש, ואשר הוכנסו אל תוך האקאשה שלכם. כדי שידעו כשיעזבו את למוריה, הכל אודות חזרה למרכז, שזה גלגול נשמות. כל הרעיון בו אנו הולכים לשני הכיוונים. כולכם באים והולכים מהשמש המרכזית הגדולה. האם למדתם זאת היום? האם ראיתם את היופי, את האלגנטיות, את המורכבות, את הכבוד, את האהבה שנכנסה למערכת המאפשרת לכם לבוא וללכת אל המקום שאתם קוראים לו המרכז? זהו המקור היצירתי.

במהרה, הילדים שהתבגרו מעט, הבינו כי השמש המרכזית הגדולה, החלל הזה שבאמצע, שלעיתים דלקה בו אש, ולעיתים שמו בו פירות, מה זה היה? זה היה האלוהים, הרוח, הכל! וזה הפך להיות המקור היצירתי. מאד קשה לספר לילד אודות המקור היצירתי. אלא אם כן הוא נחשף שנה אחר שנה ללימוד אלגנטי בעל שכבות רבות של הבנה. זה היה חישור מס' 1. היופי של חזרה אל המרכז ואז מהמרכז החוצה ובחזרה. הרעיון שאתם לעולם, לעולם אינכם מתים!!! וזה מה שהילידים למדו. שהמוות הוא מעבר ממקום למקום. הוא לא משהו שיש לפחד ממנו, כי אתם, התמצית שהיא אתם, חוזרת חזרה תמיד! הגוף מתכלה, הנשמה אף פעם לא. וזה החישור הראשון שנבחר במשחק. הראשון שלמדנו היום.

השני הוא – ניווט כוכבי. אתם תאהבו את זה!! זו הדרך בה ניתן לנווט את חייכם על ידי הכוכבים. זו אסטרולוגיה. ממש מההתחלה, הסברנו מדוע אסטרולוגיה עובדת. היא עובדת כי היא קשורה לפיסיקה ולא לאזוטריות. לפיסיקה! היא קשורה לרשת המגנטית של השמש שלכם ולכוח הכבידה, והם קשורים אחד לשני. זה גם קשור להטבעה של השמש שלכם, לגרביטציה של המשיכה בין הפלנטות, שהילדים רואים כ-כוכבים, והם פשוט אורות בשמיים. והתבנית הזו נדחפה אל הפלנטה הזו על ידי הרוח הסולארית והתקבלה על ידי כוח המשיכה והרשת המגנטית שלכם. האם ראיתם פעם את תופעת האורורה בוראליס? אלו הן ניצוצות בהן הרוח הסולרית והרשת המגנטית שלכם משתלבות והאינפורמציה מועברת לפלנטה. ניווט כוכבים הוא השם שניתן לרעיון שמה שאתם רואים בשמיים, עשוי להשפיע על מי שאתם ומה שתעשו, וכל זה תלוי בזמן הלידה וזה אינו בהכרח זהה בשתי ההמיספרות. תוכלו ללמוד זאת כל ימי חייכם!!! תוכלו ללמוד את הנשמה האנושית המתגלגלת במשך כל החיים! בלימוד זה לא נקרא גלגול נשמות, המדבר על נפרדות.

זה היה משהו שלם. זה היה מעגל החיים, מעגל היופי, מעגל האהבה, זה לא היה מוות.

שני רעיונות כל כך יפים. פשוטים בתחילה ומורכבים. השלישי שנלמד הוא – חיים ילדיים. לשמר את הנשמה הילדית. אתם לא תבינו את זה. וחלק מכם יגרד בראשו. זה אחד מהצלעות הבסיסיים החשובים. והנה הוא מובא בפניכם. ככל שתשמרו לאורך זמן על הגישה, האלגנטיות, ההומור והשמחה, של כל הילדים שבכם, כך תחיו חיים ארוכים יותר. הא הא הא!!! נשמה ילדית. אל תאבדו אותה. כך לימדו את הילדים מלידה, שמה שיש לכם כעת, ייתכן וייעלם, אם לא ייזהרו. אל תאבדו זאת כי תתחילו לגסוס ברגע שזה ייעלם. מחלות יוכלו לדבוק בכם בקלות ללא זה. אך כל עוד יש בכם שמחה והתרגשות של ילד, יקירים, כל עוד יש לכם את זה, אתם תחיו חיים ארוכים מאד. זכרו זאת. ולא משנה מה קורה ולא משנה כמה צער פוגש אתכם, ולא משנה מה עליכם לשאת כמבוגרים מאוחר יותר, אל תאבדו את החיים הילדיים כי זה ישפיע. אתם נחשבים למתים ללא זה. כמה חשוב לדעתכם החישור הזה? הוא מדבר אודות בריאותו של האדם, אודות מה שיש לכם, שהיא תכונה של הטבע האנושי המדברת עם הביולוגיה שלכם!!!! האם תוכלו לתאם לעצמכם במשך כמה מחזורי-חיים ניתן ללמוד אודות המוט הזה? מיינד חשוב מחומר, אך מה יש במיינד שהוא הדבר הכי חשוב? אל תאבדו את הילד שבתוככם!!!

זה מה שאומרת ומלמדת האם הפליאדית. אל תשכחו את הדבר הראשוני הזה שחשוב לכל היקום. החישור הרביעי הוא – האל האנושי. זהו הלימוד האומר כי השמש המרכזית הגדולה, החלל המרכזי, המוט, הוא מיושר החוצה והולך לשני הכיוונים. אתם אלוהים ואלוהים הוא אתם. אתם קדושים! מן ההתחלה, מהאלגנטיות של חוסר ההבנה, שיננתם שתי מילים, עד שהגעתם ללימודים המתקדמים של הידיעה שאתם חלק מהחלל הזה. ולכן אתם מתגלמים. מוט אחד מתחיל להתייחס לאחרים. זו ההתקדמות. ואין רק 5 מוטות, אל השכבות המרובות של כל אחד מהם מדברות יחד. 4 מדבר ל-1 וארבע גם מדבר ל-3. זו האלגנטיות והמרכבות של הגלגל בעל חמשת המוטות. האל שבכם לעולם אינו נעלם. כשהילד למד כי ישנה מערכת יחסים עם החלל והיא יפיפייה, הוא למד להתרגל אליה, והוא למד שהוא החלל, וזה הופך להיות מאוחר יותר ל- "אני קדוש, אני אלוהים". זה יפהפה!!!

וכעת למספר 5 המסתורי מכל – המראה. ילדים לא הבינו את המראה, עד שהם גדלו מעט ואז הם חשבו שהם יודעים, "צריך להביט טוב על עצמנו ולשפר את דרכינו. צריך להתנהג טוב יותר מול ההורים, הביטו במראה על עצמכם, התבוננו בבואה הנשקפת ממנה"....אך זה לא זה. אספר לכם מה היא המראה, אם אצליח. המראה היא, כאשר יוצא לכם לראות את עצמכם ואת אלוהים יחד, נשקפים אליכם מן המראה. ואתם לא רואים את עצמכם, כל מה שאתם רואים הוא את אלוהים, ואינכם מביטים על מראה כלל, אלא אתם מביטים על אדם אחר. אה הההה!!! המראה נמצאת בתוכם!!!!וזו רק השכבה הראשונה של הלימוד והאימון, לחפש את אלוהים, ולחפש את עצמכם באחרים. למצוא את הדמיון שבו נמצאת האחדות בכל הדברים. ואז המראה מתחילה לשקף את הדבר הנקרא – גאייה. הטבע. הטבע מתחיל לשקף את האדם והאדם את הטבע, בחמלה, בכל המערכות ובדרך בהן הן עובדות. אתם יכולים לאמר כי המראה היא לימוד גבוה, אך הוא שווה בחשיבותו לכל האחרים. נושא המראה וההשתקפות אינו מובן עד עצם היום הזה. זו האחדות של כל הדברים יחד. זהו הלימוד של הכל. זהו הלימוד של האחד. זו הנגזרת וההעתק של המשפט – "הנני אשר הנני".

I am that I am. אלו חמשת החישורים/המוטות/הצלעות.

האם תוכלו להבין מדוע בשלב מסוים, הלימוד היה באחוות האחיות Lemurian Sisterhood , בהן לנשים היה את כל הידע שהיה עליהן לדעת כשמאניות. והגברים ידעו מספיק כדי לדעת אודות האלגנטיות שלא לימדו אותם אודותיה, כי הם לא היו בהכרח מצוידים באינטליגנציה שנדרשה. וכולם הבינו זאת. זה הסיפור, יקירים, אודות תחילתו של הלימוד, על ההר הזה, על ידי אלו מהכוכבים....והלימוד הזה נמשך במשך אלפי שנים. האמיתות הבסיסיות ביותר, הן אלו שיצרו בני-אנוש עם סיכוי לדעת ולהתעורר יום אחד, כדי להמשיך את לימודי הגלגל. ברוכים הבאים אל ההמשכיות הזו. קראו לה כרצונכם. כל מה שראיתם ולמדתם היום הוא חלק מזה. הכל!!! וזה ימשיך להיות כך. קחו לעצמכם רגע וברכו את עצמכם על שבאתם למסגרת זמן שרבים לא זכו להגיע אליה. ברכו את עצמכם על התעוררות מרכזי האנרגיה, על חזרתן של האמהות הפליאדות, בה אתם מרגישים שוב דברים שלא חשבתם שתרגישו. חזרו מכאן עם הבנה גדולה יותר. יש הרבה לדעת ולזכור. וכך הוא הדבר. קריון.

עוד כל אמהות הכוכב

ברכות. כאן קריון. הבינו כי האינפורמציה וכל מה שמגיע מהעבר השני, מתחיל להיות אישי. לפני יומיים סיקרנו את ההיסטוריה שניתנה לכם משלושה מקורות שונים במקביל. זו אינה דרך חדשה לתקשר, אך זו דרכה של האינטואיציה שתוכלו לדלות מהעצמי הגבוה שלכם, והיא תגיע גם מהקולקטיב. הגיע העת להפסיק להיות כל כך ליניאריים ברוחניות שלכם. שותפי, לי, הזכיר את תרבות האחדות. מלידה למדתם כי אינכם יחידים וכי כולם מחוברות. ובמשך כל החיים, החיבור הוא אחד עם השני, עם גאיה, עם אלוהים. אחדות היא תיאור, והיא אינה חוסר אנוכיות אלא הגשמה עצמית. כשאתם נוכחים לדעת כי אינכם לבד, כי מעולם לא הייתם לבד, וכי לעולם גם לא תהיו לבד. יקירים, אדבר מעט יותר אודות אמהות הכוכב. הילדים הלמוריאנים ידעו היטב מי היו אמהות הכוכב. לא היה קשה להבחין בהן. האנושות כפי שאתם מכירים אותה כיום, היא גבוהה מכפי שנהגה להיות. הגובה מגיע מידע, מתזונה, מאבולוציה, ממספר דברים במקביל.

הלמוריאנים לא היו כל כך גבוהים בעצמם, אך הפליאדות, היו גבוהות בצורתן הפיסית הרבה יותר מכפי שאתם כיום. כעת, תוכלו לתאר לעצמכם כמה גבוהים הם נראו בעיני הילדים. כולכם ידעו מי הן אמהות הכוכב. זה לא היה סוד. וכשהן התחילו ללמד אודות חמשת החישורים מסביב לחלל המרכזי, האינפורמציה הפשוטה החלה להתרחב. מהו לדעתכם הידע המתקדם? מה מגיע אחרי שנים של לימוד, לילדים שהגיעו לגיל המופלג 13, כאשר הם מופרדים ומתחילים ללמד אותם על פי המגדר שלהם? כאן בעצם התחילה אחוות האחיות הלמוריאניות. Sisterhood!!! מה למדתם במשך כל השנים מאז? הלימוד הפך להיות אודות ששת החללים שבין החישורים....יום אחד נלמד גם על זה. לילדים הייתה מודעות אודות החלל האמצעי. וכבר בגיל 13 הם התרכזו באחרים, באחדות ומעולם לא הבינו כי הלימוד האמיתי הוא אודות 6 החללים שבין צלעות הגלגל.

הנה אמת בסיסית. כל דבר שאתם רואים, כל מה שאתם מרגישים, כל מה שאתם מאמינים שהוא אמיתי, זהו רק חלקיק, קמצוץ ממה שנמצא שם באמת. ובחללים שבין החישורים, נחות להם כל האמיתות של האלוהים, של היקום, של הפיסיקה, של הגוף האנושי, של החמלה, של האהבה. כל זה מתחיל להיראות, אך מה שאתם רואים אינו כל מה שנמצא שם. רבים מכם יודעים כי מה שאתם רואים בעיניכם הפיסיות הוא רק דרך אחת להביט על הדברים. אתם חושבים שאתם מרגישים את הכל ומריחים הכל עד שאתם מבינים שחיות עושות זאת פי מאה טוב יותר מכם. יש כל כך הרבה שאינו נראה ואינו ידוע, ואשר החושים שלכם אינם אפילו מכווננים לזה. יש ביניכם היכולים באופן קבוע לראות ולאבחן מרכבה. ממש כעת ישנה אנרגיה בלתי-נראית, חדשה לגמרי, הנשפכת לכיוונכם. היא בלתי-נראית. יש כל כך הרבה דברים בתוך החללים!!!! אחד החללים הוא הסוד לבריאות. לתשומת לבכם, זה שונה מהסוד לחיים ארוכים. כי הסוד לתוחלת חיים ארוכה נמצא באחד החישורים והוא השימור על נשמה ילדית. הסוד לבריאות הוא כשאתם פוגשים את האינייט. האינייט הוא בלתי-נראה, הוא הגוף החכם המכוונן לבלוטת האצטרובל ולעצמי הגבוה, לאחדות. האינייט הוא הגשר המחבר אתכם מהמימד השלישי להרבה מאד מימדים....וזה נמצא בסדקים ובחללים שבין המוטות. וכשאתם מגיעים לחלל, יקירים, אלוהיים וקדושים שכמותכם, אתם מתחילים ללמוד אודות אהבה. כולכם יודעים משהו אודות אהבה. מהו הדבר העיקרי שתוכלו לאמר עליה? על כל סוג של אהבה על הפלנטה? בטח תאמרו – "אני מרגיש/ה את זה". וכשאשאל כיצד זה נראה, תאמרו – "ובכן....זה בלתי-נראה". אך כולם יודעים מהי אהבה. אתם חשים בה. מרגישים אותה, סומכים עליה, מתאווים אליה, מבקשים אותו, רוחצים בה. וכשאתם מחבקים עץ, אתם חשים את האהבה של גאייה. כשאתם מרימים את ידיכם אל האוקיינוס, אתם מרגישים את אהבת העתיקים ואת גאייה. והכל בלתי-נראה. זהו אחד החללים שבין המוטות. אז נישאר איתו לרגע.

הדבר הבלתי-נראה הגדול ביותר, שהאנושות לא זיהתה, הוא הסיבה להיותכם כאן. אני נחנק בעודי מדבר, כי זה כל כך גדול ועוצמתי, וזה נחבא מכם. לאהבת הבורא אין כל גבולות, לא ניתן למדוד אותה, לא ניתן להבין אותה, לעיתים קרובות היא נראית כמו משהו אחר. אהבה מופלאה נראית לעיתים כמו משמעת, לעיתים מייחסים לבורא באופן שגוי תכונות של אב אנושי, וזה לא כך כלל!!! זו האם האלוהית והאב האלוהי יחד. אינכם יכולים להגדיר את אלוהים כמגדר כזה או אחר. זה עצום וגדול, וזה מחכה מחוץ לכל מרכבה אנושית. הוא מחכה שתזמינו אותו פנימה. זו ההגדרה של בחירה חופשית. לו יכולתם להגדיר את השינוי של הפלנטה הזו אחרת, ולהותיר בחוץ את הנבואות, וההיסטוריה של כל הכוכבים, איך הייתם קוראים לזה? אתן לכם הגדרה אחרת. זו ההעצמה של הבחירה החופשית. של האדם שלבסוף פותח את הדלת לאהבת האל. כעת, בעודכם יושבים כאן, מולי, בהוואי, האם אתם מודעים לפתיחה החדשה? לאנרגיות החדשות שלא ידעתם עליהן דבר בעבר?

לכם, המאזינים, הקשיבו, אחד הדברים הקשים ביותר למורה הוא לתת קריאה לעצמו....לתקשר אודותיו...זה כמעט בלתי-אפשרי. אז אני אעשה עבורכם קריאה מרוכזת כעת. צאו מהקופסה שלכם!!! אתם חושבים שאתם יודעים מה נמצא כאן, אך אינכם יודעים" צבעו הכל מחדש בצבע אחר! הרחיבו, שחררו, שמעו את המסר הזה כלשונו, אל תפרשו אותו לא נכון. אתם תשתמשו בכל הדברים שאתם יודעים ולמדתם, והן יהוו בסיס לבניין החדש שמגיע. הבסיס הוא הליבה של כל מה שלמדתם באנרגיה הישנה, והמבנה שאתם בונים הולך להיות זה אשר נמצא בחללים שבין המוטות!!!!!! הבלתי נראה, החמלה, האהבה, הסיבה, ה-למה ו-המדוע, שבעתיו הנכם כאן. כי זה בגלל אהבת האל. זהו סיפור האהבה הגדול ביותר שאי-פעם סופר. והוא אודות הבורא ששם את אלוהים בכם, ואפשר לכם למצוא אותו. בחירה חופשית נדרשת. הבורא של כל הדברים, הגבוה מבין הגבוהים, הוא משוחד באהבה, ולא בהיגיון!!!! לכן נדרשים בני-אנוש בעלי אינטלקט ובחירה חופשית, שינווטו את ספינת הליניאריות עבור הגלקסיה. זו הסיבה להיותכם כאן.

הפלנטה התעוררה. ישנן כל כך הרבה אנרגיות חדשות, לא רק יותר אור, אלא אור חדש, אנרגיות חדשות שאין להן שם עדיין, הן כאן, מחכות, מגיעות. לכו אל האנרגיה שאין לה שם. היא לא רק תרפא את הדברים שבאתם איתם, שאינם נאותים למופלאות שלכם, אלא היא גם תהיה השלום שאתם מבקשים במשך חיים שלמים. זהו המקום בו הכל התחיל, בו נשתלו זרעים עבור האנושות, והיום הם נשתלים שוב עבורכם. זרעים של "חדש", שיתחילו לצמוח ואתם תרגישו אנרגטיים ובריאים והיה לכם טוב יותר עם עצמכם. חלק מכם חיים מיום ליום. אני מכיר אתכם. אני יודעת אתכם. הגיע הזמן עבורכם לדעת אלוהים טוב יותר, בדרכים חדשות לגמרי. הרחיבו את מה שלמדתם וכללו גם את מה שאינכם יודעים. זהו מבחנו של עובד אור בוגר. חגגו את מה שאינכם יודעים. אתם יכולים לעשות זאת.

"אלוהים היקר, אני מרגישה שמשהו מגיע, אינני מה הוא. תודה לך. אלוהים היקר, אני מרגישה בנוח עם העובדה כי הדברים יתגלו וייראו בפניי כשיגיע הזמן. תודה לך על התזמון המושלם! אלוהים היקר, אני יודעת כי בעבר דחפתי ושאלתי ושוב שאלתי ואז שאלתי שוב....אפשרו לעצמכם להתרחב מעבר לבועה של הצורך לדעת, ולכו עם האנרגיות החדשות שאיננו מכירים עדיין. הם יזרמו דרכי וייצרו התמזגות ואחרים יוכלו לראות אחדות דרכי.

ולסיום סיומת

למקשיבים, זהו המסר השישי, חשוב שתבינו כי זו רק פיסה מפאזל גדול הרבה יותר. אמשיך לספר אודות הלימוד מהאם הפליאדית, אם הכוכב. כבר הצגנו בפניכם את המרכז בעל חמשת החוטים. שיתפנו אתכם באינפורמציה הבסיסית שניתנה לילדים, אשר קישטו את מרכז הגלגל ולעיתים שמו בו אור, ונרות משמן דגים או מענפי העצים. והם קראו לזה – השמש. ובלילה זה נראה כך, כמו המערכת הסולרית שלמדו עליה. אך כשהתבגרו והיו בני 13, הכל נעלם והם התחילו לגלות את החלל. בואו נספור את החללים. ישנם 5 חללים בין המוטות והחלל השישי הוא המרכז. החללים מייצגים משולש אשר מעוגל בחלקו התחתון. חמישה כאלו, ההגדרה של כל עקומה כזו היא – מספרים אינסופיים של קווים ישרים. אפילו בצורה קיים מסר והשישי הוא החלל המרכזי – HUB.

כשהלימוד המגדרי התפצל, הבנות החלו ללמוד הכל אודות החללים, הכל אודות הבלתי-נראה, הן ידעו כי יצטרכו זאת כדי ללמד את הקדושה שהן אוחזות בה, של התקדמות ומערכת יחסים עם המרכז. אפילו הילדים למדו כי השמש המרכזית הגדולה היא אלוהים, וכי המעגל הגדול שסביבם הוא החיים, החיים שלהם. ומהתחלה הבינו כי אלוהים נוגע בכל המוטות והן נוגעות במרכז. כך הם למדו כי אין התחלה או סוף לחייהם. זה לעולם אינו מסתיים. בסופו של דבר, לימוד החיים הוא כל כך מקודש, והוא מלמד על התמצית שהיא אתם, ללא התחלה או סוף. החלל המרכזי מתחיל להראות את עצמו. כשמורידים חישור אחד – כל המערכת נחלשת. המרכז אינו מרכז כוח. הוא רק מרכז. כל החלקים בגלגל מחוברים ומתדרים באותה רמה. לכן כל הדברים הם המרכז. כשאנו בנפרדות, כל מוט חצוי לשניים באמצעו, באמצעות הדואליות והבחירה החופשית. אלו הם הדברים המפרידים במקום לחבר.

לבני האנוש במעגל החיים, היה משהו שלא ניתן להם על ידי האל. זה משהו שהיה עליכם לעשות ולהאמין בו מתוך בחירה חופשית. בטכס הבגרות כל החללים נצבעו בצבע אחד ללא נפרדות, שהיא המסך. המשמעות היא לזכות לחבור מלא משני הכיוונים. בפנים ובחוץ. להיות אחד עם הכל. היכן אתם נמצאים במערכת הלימוד הזו? אפילו בגימטרייה, שהיא מערכת בשפה העברית המתחבאת בתוך הגימטרייה הקדושה של עצמה. למערכת העברת עצמה ישנם כמה מהזרעים של הגאומטריה המקודשת מהגלגל. היו אפילו נביאים עבריים שראו את הגלגל בשמיים, כגון יחזקאל. גלגל בתוך גלגל...הלימוד מלמוריה עבר בכל התרבויות ונכנס לתוך כל מערכות האמונה הבסיסיות על הפלנטה. האם תוכלו לתאר משהו פשוט מהלימוד הזה? ומה תעשו בחייכם? אם אתם בדיכאון, אנו זקוקים לאור שלכם. אתם עובדי אור וזו הסיבה להיותכם כאן. צאו מהחור השחור. אני מבקש שתרגישו שמחה וצמרמורת. היזכרו בילדותכם, בה צחקקתם הרבה, אחו את הצבעים בגלגל, אתם בדיכאון רק בגלל שאינכם מאפשרים לעצמכם לראות את ההוד וההדר של מי שהנכם.

הדבר המופלא ביותר שהאמהות מהכוכב נתנו לנו בלידתנו, בזריעתנו, הוא 24 זוגות של כרומוזומים וזוג אחד הוא בלתי-נראה, הוא אחד מהחללים, והוא קוונטי. זו רב-מימדיות הקשורה למקור ומוכנה לעבודה. דבר אינו צריך להיות מופעל מלבד האמונה שלכם. הכל מופעל ומונח שם, מחכה שתתכוננו אליו. כל דבר שאתם עושים שהוא מקודש ואתם חשים שהוא חלק מאלוהים, הוא מדויק עבורכם. אינכם חייבים לקטלג את עצמכם יותר. זה שייך לבתי-ספר ליניאריים שאבד עליהם הכלח. אהבת האל מגיעה מהחלל השישי שבמרכז המעגל ומתחילה לחדור. כשהמסך יורד והווילון מתחיל להיות דק, אתם זוכים לפלישה של אור!!! אור הוא עוצמתי הרבה יותר מחושך. ה-יינג וה-יאנג כבר אינם שווים בגודלם. האם ידעתם? האור מתחיל להגיע קדימה וחלק מכם פוחדים מזה מאד.......

עשו עבודה עם הערך העצמי הירוד שלכם. זהו זמן נפלא עבורכם להתחיל לקבל את העובדה שכל מה שאתם מרגישים הוא רק נמר מנייר. הוא שטוח וכבר אינו מדויק כלל. זו רק שארית שנדבקה אליכם בגלל כל מה שעברתם, נשמות עתיקות. כמה זמן אתם כאן? כמה ציוויליזציות עברתם? כמה צער? כמה מכם יודעים כי ישנם עדיין עובדי-אור הנמצאים בארון, שלא רוצים לצאת החוצה, כי הם זוכרים כי לצאת מהארון הפנימי, זה למות!!! ממש כפי שקרה בעבר...אך אתם בתבנית חדשה, בזמן חדש, בו האור עומד להיראות. הוא יהיה מובן ומקובל, והוא יהיה חלק מהחברה וגם מהטבע האנושי. זה יתפשט בכל הפלנטה וירפא ציוויליזציות שהיו תמיד חולות, יבנה תודעות חדשות, ממשלות חדשות, דרכים חדשות של חשיבה, יבנה המצאות שלא נראו בעבר, באנרגיה, במים, בבריאות, אפילו תודעה שתדע לשלוט בעצמה בגידול ובצמיחת האוכלוסין. תהיו מספיק חכמים כדי לפתור גם את זה, במקום לחשוב שלבני-אנוש אין מושג מדוע ילדים נולדים, כפי שנהגתם באנרגיה הישנה.

וכל זה מגיע לפלנטה, והכל ילווה בטכנולוגיה מופלאה שתגיע היישר מן האור, עובדי אור המתעוררים, אנו זקוקים לאור שלכם!!!! הסתכלו על החושך פיסית, כשארית קטנה שאין לה כבר שום מקום במופלאות של למוריהה!!! וראו כיצד הוא נשטף מכם, כי זה לא שייך אליכם. זהו עידן חדש והוא חלק מהשינוי שחזו העתיקים. זה לא דבר ששייך לקריון. זהו דבר עולמי! והוא מתרחש כעת. ראו כיצד היושרה מתחילה לעלות. אל תשאירו את החושך בכם, כבר אין לו תכלית!!!! עזבו כאן אחרים מכפי שהגעתם. זכרו את אדמת הבית המקורית, את האי, את ההרים, של יבשת מו – MU - וכך הוא הדבר. קריון.

ובנימה אישית,

המסר המופתי הזה מזכיר לכולנו את יופיין של צלעות הלימוד....כולן שוות בחשיבותן.....וכיצד החללים, הבלתי נראים, עולים על כולן. זוכרים את - "מה שיוצא אני מרוצה..." או המשחק שהגיע בעקבות הגברים בלמוריה – לכו לדוג – Go fish. או את משחק המזל הנקרא – חיים? לא חשוב מהיכן מתחילים או לאיזה כיוון הולכים. אז האם האישה נוצרה מצלעו של אדם? או שזה קרה במהופך? כל התשובות נכונות. ממש כמו הביצה והתרנגולת....מה נולד קודם במעגל שאין לו התחלה או סוף? וגם היום, עדיין קיימים מורים, זוללי אנרגיית הידע, אשר משננים אינפורמציה כמו ילדים, ורוצים להיות הכי חשובים, הם עדיין לא פגשו את החוכמה העתיקה הצרופה, את עומקם של הדברים, והם מוכרים בהצלחה אנרגיה ממוחזרת. כן, ישנם מורים שאין להם אלוהים. הם ילדים מתלהבים! ילדים במגרש המשחקים וגם להם בחירה חופשית. פשוטו כמשמעו. אלו הן נשמות חדשות, שאינן יודעות טוב מזה. האמת שלהם אמיתית בעיניהם. ואלוהים נתן להם את כל הכסף והממון שבעולם, שיוכלו לטבוע היטב בתוך האשליה, ובדרך הלימוד, ימצאו ממנה מוצא.

קריון סיפר לנו כי על כל נשמה חדשה שבאה לעולם, ועושה שטויות בעיקר מחסך בידיעה הפנימית, מגיעות איתה מאות נשמות עתיקות לשמור עליה ולעזור לנתב את דרכיה.....כי אין חכם כבעל ניסיון. וניסיון לא קונים במכולת. וההבנה כי איננו לבד בעולם, וכי אין היררכיה ברוח, מגיעה אחרי נסיון של מיליוני שנים, בהם נשמה עתיקה כבר הייתה הכל ועשתה הכל....המינוי העכשווי מתחלף בהתאם לרצון האלוהי, לנשמות הכלליות שהן בשירות במחזור החיים הזה. נשמה עתיקה אינו תואר שניתן להתהדר בו או לאמץ אותו כך סתם. לו הייתם יודעים את הקשיים האמתיים שעוברת נשמה עתיקה בגוף, לא הייתם רוצים את זה, וגם לא הייתם טועים או מתבלבלים. ישנם בעולם חצי מאחוז כלל האוכלוסייה שהן נשמות עתיקות. אך לצידן יש כבר לא רק 144 אלף עובדי-אור כמו לפני כמה עשורים, אלא יותר מ-14 מיליון בכל העולם!!!! והם כולם מוארים ויש להם אלוהים!!!! כל הילדים מופלאים, וכשהם מתבגרים – מה יפה הוא אורם המואר!!!!

כולנו רוצים להיזכר במהותנו, להיות מלכים ומלכות, כוהנים וכוהנות. אך אצולה אינה תואר!!! ומחזורי החיים המשמעותיים הפותחים את ליבנו לחמלה ומצמיחים אותנו מבפנים הם שונים בתכלית! כשאיבדנו ילד, או חבר בשדה הקרב ועוד....ישנן נשמות המגיעות מעולם האצילות ומביאות עמן חן וחסד ורחמים. את זה לא למדים בקורסים, ואדם המבקש להיות דברים שהוא אינו – הוא מפספס את מיקוד וייעוד חייו שלו!!!! כי איזהו המאושר? השמח בחלקו. כל אחד מאיתנו קיבל כלי ואותו עלינו למלא. ולא משנה מה גודלו של הכלי.....ראו את האלוהי!!!! הוא יכול להיות נקודה קטנה בליבנו ובמקביל להיות כל העולמות כולם!!! אנו הנשימה שלעולם אינה נחה. אנו ההתכווצות וההתרחבות, המלאות והריקנות, נשימת החיים האחת, הרצופה, המלווה אותנו בכל מחזורי חיינו. בכל הצורות אותן אנו מאכלסים. נשימת התכלית. נשימת בראשית. ולעיתים, עלינו לעבור את הלילה החשוך של הנשמה, כדי להמירו ולהתקדם הלאה.....אזרו אומץ ועברו את השלב הזה, אתם כבר יודעים כי ישנו אור גם בקצה המנהרה החשוכה ביותר.

בהוואי, לפני חמש שנים, פגשתי את אנרגית השכינה שבתוכי. עוצמת הרכות שהביא האל שבתוכי לקדמת חיי. קראתי לה נשימת בראשית. כי מכוכב בראשית באתי. בראשית = Genesis = הפליאדות. וכך חזרה האם הפליאדית אל תוך חיי, ועמה שירי הערש והיזכרויות לרוב. זו המורה הפליאדית שבי שתרגמה לכם את המסר הזה בעל 5,555 המילים....וכעת, משהסתיים, מציפה אותי שמחה ילדית של חופש, ואני מביטה לעצמי במראה ואומרת בקול רם, לזה המשתקף בכולם –

"אני מורה מהכוכבים, ואני יפהפייה. אני חוצנית, אני חייזרית, אני מוזרה, אני קסומה ופלאית, אני נדיבה ומלאת חמלה. אני מובנת ומקובלת". וכך גם אתם. אני סיפור האהבה שבא הנה כדי להישאר. וכן, זה כאב במשך מליונים של שנים, עד שנעורנו אל המהות, אל עוצמת הרכות, וכפי שאנו אוהבות לאמר – אלוהים לא יכול להיות בכל מקום, לכן הוא המציא את אמא. כולנו אמהות מהכוכבים. מה רב הוא אושרה של אישה שידעה היוולדות שנייה. כוכב ניעור בקרבה!!!!! זה כואב להתעורר, זה כואב להתאהב.....אך לכוכב חמש פינות או צלעות אם תרצו.....ואלוהים אחד. וביחד – מרכבה. מרכבות האור שלנו מתעצמות בכל נשימה.

נשמו פנימה אהבה ונשפו ברכות לכולם. אפשרו לאהבה לחדור אל הרבדים העמוקים ביותר בכל נשימה, ובנשיפה ברכו את כל האוהבים. בנשימה אחת בכל פעם, נשמו את האהבה שלמדתם לקבל ונשפו אותה חזרה. הנשימה והנשיפה הוא סיפור האהבה העצום של הבריאה, הנקרא – חיים.

נשימת בראשית – כל הזכויות שמורות

כלי הביטוי העצמי של הטבע המביע עצמו בכתיבה, בדיבור, בשירה ובתקשור אינטואיטיבי, המורכב מאלפי ישויות שהתעלו והן נשמת העל שלי, נקודת מבט מלאכית הממלאה את ליבי בשירתה. הרטט המדויק שהוא תמציתו של כל שישנו. ביטוי של אהבה שהוא כמעיין המתגבר. התמזגות מקורות השראה רבים השייכים כולם למקור היצירתי האחד.

באהבת אין-קץ, אחד ליבי לבכם, כך נרקום שאינו נפרם לעולם.

רחלי גנון – נשימת בראשית - מאסטר-הילר מהמקור היצירתי.

#קריון #הפליאדות

כל הזכויות שמורות לרחלי גנון

Created by GoWeb