• Racheli Ganon

קריון - תבניות המציאות משתנות

מאנגלית - רחלי גנון

הקדמה

אני אומר לכם, מאז 1993, כי הפלנטה הזו מתפתחת בדרכים שאינכם מצפים להן. השינוי שאתם בתוכו כרגע ייקח מעט זמן. כמו כול דבר חיובי הגדל להיות בוגר. אתם תצמחו לאט אל תוך בגרותכם ויהיו סימנים לכך. ההנהגה תשתנה לרעיון טוב יותר כגון – שקיפות, כנות, יושרה, מטרה, היגיון בריא. למרות ששינוי מעולם לא נראה בעין, זהו שינוי תבניתי, והוא מתרחש בדרכים רבות שאינן מגיעות כלל לחדשות. באינטרנט כבר רואים הנהגה מסחרית המושתתת על שיתופי פעולה, מודעות של יחד, ודרכים חדשות לעשייה. זו גישה חדשה בה דברים מגיעים בדרך הרבה יותר אלגנטית, ניתן לראותם אחרת וגם הרעיונות שונים.

תמיד יהיו כאלו שיטענו כי הישן ימשיך למלוך. רמת התסכול נובעת מכל הדברים שניסינו בעבר ולא עבדו עבורנו, וגם בעקבות המקום הזה במוחנו שעדיין אומר לנו כי איננו יכולים. זו הקופסה שנוכל לשבור בכל רגע שנחפוץ בכך. "בגלל זה" ו-"בגלל ההוא"..."בגלל" טומן בחובו את כל הדברים שלא עבדו בעבר, ואשר אינם קשורים לעתיד כלל.

ומה אם אתם משתנים תמידית יחד עם תודעתכם? הביטו כעת ב"אתם" החדש. אינכם יכולים לקחת את הישן ולגרור אותו פנימה. הוא אינו שייך ל"אתם" החדש. וזהו השיעור החשוב להיום. האנוש החדש מדבר על הגשר החסר והדברים הבלתי-אפשריים שעברנו, והוא נרפא, בעודו מותיר את העצמי הישן שלו מאחור. אתם ראויים והנשמה העתיקה מוכנה, כי יש באמתחתכם כל כך הרבה שעות של ניסיון על פני כדור הארץ. אל תתנו לעבר לעמוד בדרככם, כדי שלא יסתיר את מה שמגיע. שימו את מי שנהגתם להיות בקופסה, וזרקו אותה! כי היא איננה משרתת אתכם יותר. כל מי שהייתם באנרגיה הישנה שייך לעבר.

זו התחלת ההתחלה והשוני הזה הוא הדבר הגדול ביותר שקרה לבני-אדם ובמיוחד בפן האישי. השינוי מתאפשר כאשר נשמות עתיקות מגלות שמי שהן היו, כבר לא רלוונטי למי שהן עומדות להיות. זוהי צמיחה אינדיבידואלית, כי כל נתיב הוא אישי. מי אתם? ממה אתם פוחדים? כל זה שייך לעבר! ואתם תאמרו – "תמיד אהיה מי שאני". לא ולא. אם תגדירו את עצמכם כ-זה וגם זה וגם זה, זה כבר לא אתם. ה-"אתם" החדש הוא דף ריק וחלק. אין בו גורל שנחרץ מראש, לא במחלות ואף לא בגנטיות שבהן. אתם שולטים ב-DNA ובביולוגיה. וזה חדש. אך זה ימשיך להיות בלתי-יאמן, עד שתשנעו את הדברים הישנים הלאה מכם. הם לא יכולים להיות חלק מהמשוואה יותר.

הפכתם דף, האור נדלק, ואתם נעים קדימה ומתחילים לכתוב על דף נייר חדש לגמרי, מי אתם, מה הן תכונותיכם, כמה זמן ברצונכם לחיות....כתבו גיל יאה ונאה המכיר את המופלאות והבריאות שבכם, וזו תהפוך להיות תוחלת החיים שלכם. קמטו חזק את פיסות הנייר הישנות הטוענות אחרת וזרקו אותם לפח!! כך תזכו לשלווה בחייכם לבסוף. חושו באל שבפנים, כך ניתן להשיג איזון פנימי. אתם יצורים המגיעים מהמקור היצירתי. לא הגעתם לכאן בטעות. אינכם מורכבים מביולוגיה בלבד. זהו המפתח, הנותן לכם את הכוח לשלוט בחייכם, בביולוגיה, ברגשות, בפחדים, מאפשר לכם לזרוק הרגלים ישנים ולשכתב הכל מחדש.

אחרים כבר עשו זאת. זהו השיעור של העידן הזה. ישנו שיפור. בחדשות ממשיכים לשדר את המאבק שבין האור והחושך, רק שאף אחד אינו מדווח על האור, אלא רק על החושך...התחילו להבין כי ישנו כל כך הרבה אור כאן, גם אם מראים לכם רק את החלקים החשוכים. השינוי הזה אינו קורה בן-לילה. הטבע האנושי מתבגר בשני צעדים קדימה ואחד לאחור. עברתם את הסמן, נשמות עתיקות. המשיכו להביט באור ובפיסת הנייר החדשה שהתחלתם למלא. זה מי שאתם. חדש!!! וחלק מכם חשים צורך אפילו לשנות את שמם...וכך הוא הדבר.

המסר הראשי – תבניות המציאות המשתנות

ברכות. כאן קריון מהשירות המגנטי. שינוי מתרחש ואני כאן כחלק מההדרכה להזכיר לכם מי אתם ומה תוכלו להיות ומה מתרחש כאן. ישנו חוסר תפקוד שהוא חלק מהטבע האנושי, המודד הכל על פי מה שקרה בעבר. למרות שאנרגיית העתיד היא שונה בתכלית. מה היא תבנית? זו הדרך בה הדברים עובדים. זו תכנית שיש בה רעיונות ודרך מסוימת בה דברים עובדים בעודם סובבים במעגל. כיום ישנן 3 תבניות מציאות שמשתנות. כל אחת מהן תשנה את הפלנטה ואת חייכם באופן דרמטי.

התבנית הראשונה – מערכת היחסים בין בני-האנוש והמקור היצירתי

מערכת היחסים הזו זזה והשתנתה במהלך העידנים. ישנו חלק חסר כאן והוא התפיסה של האנושות אודות האל. היא החלה במקורה עם אלוהים מרובים. האנושות עבדה אלילים רבים. בתחילה, בני-אנוש לא היו מודעים כלל לעובדה כי ישנו אלוהים. בן-אנוש מופיע לאחר סיפור הבריאה ואלוהים נחשב מיד כחלק ממנו. כי מעולם לא היה זמן בו לא היה אלוהים. זה מעניין. הרהרו בזה. פשוט הגעתם כשהאל כבר נמצא בכם. לכן, אתם מרבים לשאול "כיצד זה עובד?" ולא – "האם זה קיים"? השלב הראשון היה ריבוי של אלים והשני – אל אחד. זה המקום בו אתם נמצאים כיום. הפלנטה רואה אל אחד. הדבר הנמצא בחקירה הוא חוסר התפקוד בנוגע ל-"איך"...איך האל האחד מתייחס אליכם? מה עליכם לעשות כדי להתייחס אליו? אחד יאמר כי האלוהים שלו מלא באהבה והאחר יאמין בדיוק באותו הדבר....אך בגלל שהדרך שלו שונה....הוא ירצה להרוג אותך. זהו חוסר התפקוד שאני מדבר עליו.

השלב הבא הוא הגיוני, והוא האפשור לחמלה ולאחדות לעבוד את האל בכל דרך בה אנו בוחרים. כל אחד יראה את הנביא שלו החביב עליו, אך ייפתח אפשור גם לנביא אחר. וכולם יאמרו, ישנו מקור אחד של אהבה, אשר מגשים את עצמו בדרכים רבות. זהו נושא שכיח ואין פסול בדרך בה אתם בוחרים או בהעדפות שלכם, כשאפשרי עבורכם לראות את האל באחר ובכולם. זהו מפתח למשהו נפלא. תבנית חדשה לחלוטין. מאלוהים שנמצא הרחק אי שם... לאל שנמצא בתוך כל אחד מכם. זהו חלק מהעתיד שלכם כאנושות מתפתחת הוא מגיע עם הזמן. הוא לא ימחק את הדתות וגם לא את מערכות האמונה. הן רק ישתנו משמעותית באופן מופלא. הכנסייה תעבור מהפכה ותיראה אחרת. אף מלאך לא עומד לרדת ולמחוק את כל מה שיש לכם. תהיה הכרה ומודעות לאלוהים שהוא גדול מכפי שחשבתם אי-פעם, אז גם תתחילו לאפשר לעצמכם לראות את גודלו העצום של האל שבתוככם.

כל המאסטרים דיברו על האלוהים שבכם. נולדתם בדמותו. והדמות אינה זו המשתקפת אליכם מן המראה. הדמות היא – אהבה. וזה ייראה יום אחד. היכן אתם בתוך כל זה? רק התחלתם!!! עוד תזכו לראות מנהיגים וקבוצות המבקשים סליחה כנה אחד מרעהו, על התנהגות שלא הייתה הולמת. זהו אפשור, האומר כי הכל בסדר. ניתן להיות שונים מבחינה תרבותית ודומים באהבה. וזה הכל. הדמיון שהוא אהבה, יהיה הליבה. אני מקווה שזה מציף את לבכם בברכות, לדעת כי זו האבולוציה המגיעה עם השינוי. זה מה שהשדה מתחיל לחבר. אתם מתחילים להביט על השונה ולראות שהוא אינו כל כך שונה. השוני הוא מועט והוא רק מבחינה תרבותית. איזו התגלות!!! הליבה זהה אצל כולנו!!! וכל זה מגיע.

התבנית השנייה – המדע

הרחבנו כבר אודות המדע. אתם כל כך גאים במדע שלכם, למרות שהוא קופסה כל כך סגורה. השיטות המדעיות, נעות במעגל של חשיבה ישנה, תגליות ישנות וללא חשיבה חדשה אמיתית. מדע הוא כמו בישול של ארוחה עם שף בינלאומי בשלושה שלבים. השף מדמיין בעיני רוחו את הארוחה, ומה שאני עומד לאמר יהפוך את הארוחה הזו לנהדרת. המוצרים נמצאים במוחו של השף. המדענים אומרים – "יש לי רעיון...ברצוני לערוך ניסוי אודות חוק חדש של פיזיקה...ולפתח אותו".

בשלב הבא, השף מבשל את הארוחה, בזהירות, במומחיות. המדען מתחיל את הניסוי ומוודא כי ישנה יושרה בכל התהליך, כדי שאחרים יוכלו לשכפל אותו. בשלב האחרון, השף מגיש את הארוחה והיא נאכלת. וכולם נהנים ממנה. עבור המדע, הניסוי מצליח והופך למציאות ואנשים מתחילים להשתמש בו החיי היומיום. עד כאן הכל נפלא.

רק שבתמונה הזו, השלב הראשון מקולקל!!!! השלב במדע מקולקל. כי הציפייה שלכם קשורה לאנרגיה ישנה, והכל קשור למה שגיליתם בעבר וסובב רק סביב מה שאתם יודעים. במקום הדברים שאינכם יודעים, או שיכולתם לדעת, או שאתם עשויים לדעת. וכך, הניסוי לעולם אינו מצליח והמדע אינו מתפתח. דוגמה קלסית לכך היא אישה בשם וורה רובין, אסטרונומית שהלכה לעולמה לאחרונה. התגלית המהפכנית שלה הייתה עשויה לשכתב מחדש את חוקי הפיזיקה, אם היו מכירים בה, אם היו יודעים כי אף היא הייתה קלף משוגע...היא הביטה בגלקסיה בזהירות ותיעדה את מהירות הכוכבים מסביב למרכזה של גלקסיה ספירלית אחרת, ממש כמו שלכם. היא עשתה זאת מעבר לעשור ומה שגילתה היה מדויק ואף הוצג בפני הקהילה המדעית אשר אישרה את ממצאיה.

וכך השלב הראשון של בישול הארוחה הצליח. היא גילתה שכל כוכב יחיד מסתובב סביב המרכז של הגלקסיה הספירלית בדיוק באותה המהירות. התגלית הזו לא התאימה לחוק המשיכה של ניוטון או של קפלר וגם לא של אחרים. אז מה עשו המדענים עם המידע הבלתי-צפוי הזה? כיווצו אותו והכניסו אותו לקופסה של ניוטון, שטען כי ישנן אנרגיות בלתי-נראות שאיננו יודעים דבר אודותיהן, וקרא להן – חור שחור. מאחר והתגלית החדשה לא התאימה, מדענים פשוט המציאו אנרגיה חדשה! זאת מבלי לדעת, כי מה שגברת וורה גילה היה חוק פיזיקאלי נוסף, אשר ייראה יום אחד. וביום הזה יהיה צחוק וגם מבוכה...שבזבזתם כל כך הרבה זמן בניסיון להכניס משהו חדש לתוך קופסה ישנה. לכן הניסוי לא התקדם וגם המדע לא. והחוק החדש של הפיזיקה ? לא הובן ולא פותח. יום אחד זה יקרה. תבנית המדע תשתנה בזכות הדור החדש שיצהיר כי הוא אינו יודע את מה שהוא אינו יודע. ועל כל דבר שהוא מחוץ לקופסה הם יביטו בזהירות.....וישנו את העולם.

התבנית השלישית – היא אתם!!!

זה כל כך משמעותי. התבנית הישנה גורמת לכם לדחות את המידע שאנו מעניקים לכם. ישנה עננה היושבת על כל בל-אנוש. כולכם ללא יוצא מן הכלל מרגישים בלתי-ראויים. ביליתם עידנים בהסתבכות בצרות צרורות. כן, נתקלתם בצרות בכל פעם שהדלקתם את אורכם!! אין כאן שיפוט בנוגע לחוסר האמונה סביב המידע והמסרים, הזכרנו את עובד האור הנמצא בארון. זה הקובר את עצמו, למרות שהוא יודע הכל. זה שאינו רוצה לצעוד שוב בשביל מואר, כדי שלא יקרו לו שוב דברים שהוא חווה בעבר, שהיוו צרות ואף המיתו אותו בכל מיני צורות.

נשמות עתיקות פעילות הן האמיצות. כי הן חיו במשך עידנים והאור שלהן אף פעם לא התקבל באהבה. הרגו אותם במסות גדולות. גם היום זה עדיין קיים רק אחרת, בדמות צבא חשוך המנסה לדרוך על אורכם, יקירים. אך כשאתם הולכים אחר מאסטר האהבה, אתם בצרות איתם! החושך רצה לחסל כל מגדלור על הפלנטה....אך הוא לא הצליח. וזה מה שאתם חוויתם שוב ושוב ושוב, בכל מחזורי החיים שלכם. וכשאתם מגיעים לבסוף לאנרגיה חדשה של שינוי, אין פלא כי אינכם מאמינים שכל הטוב הזה מגיע לכם. האור המרשים והבולט שבכם יהיה כל כך זוהר עד כי אנשים יבואו אליכם ויאמרו – "אני מחבבת אותך....לייק!!! אני אוהב את האיזון שאני רואה אצלך. ספר לי מה עשית...גם אני רוצה". וזה לא יהיה אודות דוקטרינות או דת או רוחניות. רק חיים שיש בהם הגיון בריא והם מלאים באיזון ובאהבה ובחמלה וביושרה. וכולם יראו זאת אצלכם ויאמרו – "כן! אני רואה זאת בך!" אפילו בטרם הבינו את המילה – "נמסטה" (האל שבי רואה את האל שבך).

תהיה קוהרנטיות, הבנה, התמזגות של אדם עם אחר, ללא קשר לתרבות. אתם תחבבו איש את רעהו וזה מגיע! הדבר המונע זאת מכם כעת, הוא התבנית הישנה של חוסר-אמון ומודעות האקאשית של מוות. כי בעיניכם, רוחניות ואור שווה ל-צרות!!! כיצד תעברו זאת? זו התבנית שכולכם מתמודדים עמה ברגע זה. ישנה התעוררות המתרחשת, אשר תעזור לכם להזיז את הגבינה....את הקופסה הישנה הצידה. ואתם תעמדו באור בפעם הראשונה ותרגישו את הרוח בגבכם בפעם הראשונה בדמות פיזיקת השדה המאוחד המבקשת לחבר דברים יחד במקום להפריד ביניהם. אתם עומדים איתנים, מוגנים ואהובים וראויים. ואתם יכולים לצעוד קדימה בתוך האור מבלי לפחד יותר לעולם, שהחושך ירדוף אחריכם.

החושך יהיה בהישרדות במשך שנים רבות. לא מאושר, סגור בתוך מעגל, מנסה לשמר דברים כפי שהיו, מבלי לדעת שהם כבר לא יחזרו. תבנית זו היא השינוי של בן-האנוש הפרטי בהיכנסו אל תוך האור. לא מדובר כאן על קבוצה. אתם, אחד אחרי השני, אחד אחד. אתם תראו זאת במו עיניכם ותבינו, ותדעו ותתפסו, ותחושו את העול נושר מכם, ועמו כל מה שקשור לבריאות ולמטבוליזם, ולכל היכן. זו המודעות שנכנסת ללב אחד בכל פעם. זה אישי. זו מוכנות אישית ולא כללית כלל. ויהיו כאלה שירצו זאת כעת. כאן ועכשיו. ייתכן וזה יקרה מהר מכפי שחשבתם, מסיבות שאינכם יודעים דבר אודותיהן...אתם ידועים בשמכם, על ידי המקור היצירתי, כי נוצרתם בדמותו. אתם חלק מהשלם. ידועים על ידי האלוהים. ראויים ומוכנים לצעוד קדימה עם השינוי.

ויש משהו נוסף חזק שהולך אתכם ומדריך אתכם. זה לא רק אתם לבדכם יותר. ישנה עזרה ואתם תחושו בה. ושלא יהיו אי-הבנות. זה לא משהו שמגיע מבחוץ, אלא מבפנים. וזו התבנית, העוברת ממקור חיצוני למקור פנימי של כוח אישי, של שלווה, של הבנה. מי אתם? מיהו אלוהים? האם יש אפשרות שאין הבדל בין השניים? כל זה מגיע. שלב אחר שלב, לאט לאט, יום אחד תהיו מסוגלים לראות זאת קורה בעיניכם שלכם. יהיו אף דיווחים הדומים מאד למסר הזה. אל תתייאשו מהעובדה שזה לא מגיע אליכם מיידית. הבינו כי תהליכים כאלו דורשים זמן. בגרות של הרוח האנושית זקוקה לזמן למידה, לזמן של תובנות וסיומות.

אמשיך לדווח לכם אודות הדברים הללו בעוד האנושות מתחיל ה להרים את עצמה לאט, כפי שהיה צפוי, בשינוי שהעתיקים ידעו כי יגיע, ללא סוף העולם וללא הפרעות ורעשי הרקע שהם מנת חלקכם כיום, מכל אלו שאינם מאמינים כי אתם ראויים. וכך הוא הדבר. קריון

ובנימה אישית,

כשאורי מתקבל באהבה זה עדיין אינו מובן מאליו. אני מתמזגת עם כל סמיילי שנשלח לכיווני בחיוך פנימי....ומתמסרת למילים שמתרגמות את עצמן. המסר הזה מזכיר לי את כל הדמויות הישנות והטיפוסים שבי שהותרתי מאחור....את זו המעשנת, את זו הנרגנת, המתעצבנת ועוד ועוד...והמסר הזה מזכיר לי כל כך את שירת העשבים. לכל עשב בדמותנו ניגון וקצב משלו. ואני פותחת את הסיר שעל הגז, ואני שמחה, כי האורז יצא לי... אחד אחד. וביחד.....הוא טעים במיוחד. ממש כמו העתיד הקרוב שלנו, בו הדגשת האור תהיה טבעית ונורמלית. קריון מאיץ בנו להאיץ את האור. האיצו את האור. " אל תגידו יום יבוא, הביאו את היום". ובינתיים, שבת שלום.

Racheli Ganon – Master-Healer of Divine Source