• Racheli Ganon

מה היא אהבה למוריאנית?


מה היא אהבה למוריאנית?

מהי אהבה למוריאנית?

אותו יסוד האהבה, ההיבט של האהבה הלוקח את הקצוות ומלטש אותן לידי זוהר מבריק. אנו עובדים בשימוש באהבה, בכוונה שאנו שמים, בהתנסות של הכוונה ובהתיישרות עמה.

לבקשת הילדים המיוחדים של העולם, אנו מתבקשים היום להסית את הכוונה כך שלא תכלול רק אהבה, אלא אהבה למוריאנית.

בפעם האחרונה שגופם של הילדים האלה התגלגל, הארץ הייתה בתודעה של שנים-עשר מימדים. הגופים הפיסיים היו קלים, לא הייתה נפרדות, והם היו בתוך גופם בנוכחות מלאה. ישנו הבדל גדול בין המימד ה-12 למימד ה-5 ואף למטה מזה. ועתה, כשהאוכלוסייה הזו כאן שוב (האוטיסטים), זו הסיבה מדוע אינם לחלוטין בגוף הפיסי שלהם. המצב ישתנה כאשר הגופים יתחילו להיות קלים יותר ודחוסים פחות.

הילדים המופלאים האלה מראים לנו את הסמן ואומרים לנו: הביטו עלינו. זוהי אהבה למוריאנית. לשם אתם הולכים.

עוד בתקופת ההופיס ידעו, כי אחד הדברים אותו התודעה הדחוסה שלנו עושה הוא להאמין שהגוף הפיסי, הוא הכלי בו הכול קורה. בתנאים אמיתיים, הגוף הוא רק כלי לעשות בו דברים. אנו לא הגוף שלנו. בתקופת למוריה, שבאה לאחר תקופת מו, בו לא הייתה פיסיות, לקחנו לנו צורת-אדם. היו אתגרים, היו קצוות וגבולות, אך לא הייתה נפרדות.

בשנת 1988 נבנתה רשת אור מסביב לכדור הארץ. אחת השכבות של הרשת הזו היא אהבת הילדים. ובדצמבר 2012 זה לא רק הושלם אלא היה אחד הגורמים שהאיצו את מסלול התודעה לתוך שושלת ממדית גבוהה יותר של מודעות, למקום קל יותר אנרגטית.

הילדים אוחזים בתדר של התמדה ובהירות ואומרים לנו – "זוהי אהבה למוריאנית. בנינו את המקדש עבור כל האנושות שייכנסו ואנו אוחזים בו....עד שתגיעו".

ברמה מולקולארית אנו הופכים להיות מאד בהירים...בתודעה ובכלי האור. התרוממות האדמה לתודעה החדשה הזו, קשורה רובה ככולה לאותו אספקט של אהבה. אנשים מדברים על אהבה ואומרים: "אני אוהב אותך" וגם "אני אוהב את הילד שלי", זה עוצמתי אך אלו רק פיסות קטנות של אהבה. אהבה היא הכוח שמחזיק את הפלנטה, הוא חג ומסתובב, הוא דוחף את דרכי האוקיינוס ומניע את הרוח. זה יצירתי, זה עוצמתי. זוהי כוונה מודעת.

וזה מה שעולה כאשר מדברים על אהבה למוריאנית. הילדים סיפרו כי אהבה, משמעותה שאין נפרדות מן העצמי. שכל הגופים יודעים את העצמי וכולם מתפקדים מתוך נקודת העצמי. בזמנו הם שימשו כנותני אינפורמציה למקור עד שהיה מהפך בו קרה הפיצול לנפרדות ומאז התחילו להעצים את הצד המנטאלי הרגשי. בעקבות הפיצול, האנרגיה הופנתה פנימה.

עוד מספרים הילדים, כי להיות דחוס בתוך צורה ובתוך גוף – זוהי התנסות מופלאה. אך הפחד מהישרדות, לא הצלחנו לצאת מזה במימד השלישי והנפרדות גרמה לנו לא להביט יותר לתוך לבנו עבור הדרכה עצמית פנימית. הצליחו להצטבר סיפורים על גבי סיפורים בגוף הפיזי.

כעת אנו חווים התיישרות מחדש של הגוף המנטאלי והרגשי, העוברים אינטגרציה מחודשת לאחדות. האחד, בו אתה חושב מהלב ופועל מחוכמתה של הנשמה. זמנים מרגשים.

  • הילדים האוטיסטים בעולם הם תודעה קולקטיבית שנשלחה לעזור בתקופות המעבר והשינויים הרבים החלים על האנושות.

  • סוזי מילר, מתקשרת בטלפתיה, היא בעלת יכולת לדבר בצורה ברורה עם הילדים האוטיסטים של העולם – היא מדברת עם התודעה הקולקטיבית שלהם, שנשלחה לעזור בשינויים העוברים על האנושות. סוזי משמשת בעבודתה כגשר בין הקולקטיב הזה לאנושות, ואף יצרה מסגרת להבנות חדשות עבור הכלל.

תורגם ותומלל על ידי מתכנית רדיו בהשתתפותה.


כל הזכויות שמורות לרחלי גנון

Created by GoWeb