• תרגום ועריכה - רחלי גנון

קריון מפטגוניה – מרץ 2016 – החלק האחרון

תרגום ועריכה - רחלי גנון

על הספינה בסטלה אסטראליס

האות – I – Integration – אינטגרציה

ברכות. כאן קריון. אנו שוב על הספינה, על פני המים, לא מקורקעים. ישנה מציאות אחרת בה ניתן לראות פוטנציאלים בבירור, כפי שאני (קריון) עושה זאת במשך שנים וזו אינה נבואה מן העבר, אלא שימוש באינטואיציה, בה דברים הם אינם תמיד כפי שהם נראים. במשך שנים שוחחתי על המרק האלוהי, מרק הנשמה. זו מטפורה נפלאה של אינטגרציה. במרק לא ניתן לראות את האלמנטים המרכיבים אותו. המצרכים כל כך מעורבבים אחד בשני והם הופכים להיות המרק עצמו. נסו לספור כמה עגבניות יש במרק עגבניות...שילוב אלמנטים ומצרכים. זה משחרר מחשיבה ליניארית. דברים מוגברים בנו, גם האינטואיציה. ברצוננו שתבינו מה קורה באינטגרציה של התודעה שלכם.

נחזור לפיזיקה קוונטית. נקרא לה בפשטות – פיזיקה. הדרך בה הדברים עובדים היא קוונטית. עבור האנושות זה היה ליניארי וכעת אתם חוצים גשר למציאויות חדשות ומתחילים לחוש בפוטנציאלים. לא במה שעומד לקרות, אלא בפוטנציאל ההופך מאוחר יותר למציאות. זהו חלק אחד מחשיבה קוונטית חדשה. ויש פרקטיות רבה בלראות מה נמצא מעבר לפינה. כך כשתגיעו לשם לא תופתעו ותוכלו לנווט את חייכם טוב יותר. זה אינו חיזיון שמופיע בפניכם. אלא אינטגרציה עם המוח הלוגי, האינטואיטיבי והרוחני. כשאנו מקבלים רעיון כללי ממה שעומד להרגיע – אנו נרגעים יותר.

פיזיקאים קוונטים גילו סוג חדש של מציאות, שלא חשבו שהיא אפשרות והגיעו ל-11 ממדים. איינשטיין נתן לכם את המימד הרביעי. אך אתם כבר יודעים ממסרים קודמים כי ברגע שתעברו מעבר לממדיות, לא תוכלו לספור יותר את המימדים מהסיבה הפשוטה שספירה היא ליניארית – 7,8,9,10 , זו ספירה שאינה אפשרית בעולם רב-ממדי. הפיזיקאים השתמשו במספרים כי היו צריכים לזהות את המציאויות שהם מצאו. אך זה כמובן אוקסימורון (ניב ניגודים). ומדוע 11 ממדים? כי שם הם גילו את ה-Entanglement (ההיקשרות, הליפוף, הסיבוך....עוד אין מילה אחת בעברית לזה). פיזיקה היא הדרך בה הדברים עובדים. זו לא מתמטיקה שהיא מעבר להבנה שלכם. כשהמדע מצא את ההיקשרות זו הייתה הפתעה. זו תבנית בה אובייקט אחד יכול להיות בשני מקומות באותו הזמן בצורה נורמאלית לחלוטין. זה כמובן נראה בלתי אפשרי במימדי 3 ו-4 בהם ניתן להיות רק במקום אחד באותו פרק זמן ואנו קוראים לזה – ייחודיות. זו כמובן סימולציה ברמה זעירה למבנה האטומי, לאור לייזר וכו'... לימודי ההיקשרות מהווים תחום למודי חזק בפיזיקה של היום.

בואו נחזור לאינטגרציה. האל שבתוכנו, כיצד הוא שם?וכמה ממנו שם? ובמשך כמה זמן? ואיפה הוא? כל תשובה לכל השאלות האלה הייתה ליניארית עד כה. כמה עגבניות יש במרק? קדושת האל היא בהיקשרות עם הבורא שבכם. כך הדברים עובדים. בני-אנוש חוו זאת מאז ומעולם ואף התווכחו על כך וניסו להפוך את כל זה לליניארי. כמה מלחמות קרו מסביב לנושא הזה ולדרך בה הדברים פועלים. אתם חשים את האל שבפנים והופכים זאת לליניארי – "אלוהים דיבר אלי ואמר לי כל זאת הדרך היחידה". הדוקטרינות שלכם הופכות את האל לליניארי. הרי אין דרך אחת לעבוד את האל או למדות. אך באינטגרציה – ניתן לראות שכל הדרכים טובות. זה נקרא גיוון. איזה סוג אוכל אתם אוהבים? תראו את האוכל המגוון שיש על הספינה. ומה אם היו מגישים רק עגבניות ואינכם אוהבים עגבניות? זכרו יש עדיין כנסיות בעולם שלכם המגישות רק דבר אחד. רק אפשרות אחת.

אך אנו מחוברים כבר לידע כי מקור הבריאה נמצא בכל אחד. אלוהים הוא אהבה טהורה ללא שיפוט וניתן להכיר בכך בכל דרך וכל הדרכים מכובדות. המרק מגיע לפלנטה ממש עכשיו. זו המלחמה שלכם והיא אינה חדשה. הביטו על יבשת דרום-אמריקה והבינו כי הסיבה הראשונה לכיבוש היא לגרום לילידים לדעת כי הם אחד עם האדמה, עם גאייה, והידע השמני שקרא לדרך אחת של עבודת האל....השתנה כשהם גילו את הזהב. אתם הפכתם את אלוהים לדבר ליניארי במשך אלפי שנים. כעת הזמן לאינטגרציה אמיתית. והיא מגיעה. המרק מגיע. החוכמה נמצאת מעבר למה שראיתם עד כה. ילדיכם יביטו אחורה יום אחד ויבינו כי הדרך בה הייתם חלוקים באהבתכם לאלוהים הייתה בלתי-אפשרית. הם יקראו לזה – השנים הברבריות. ואני מספר לכם זאת כי אני רואה את הפוטנציאל. הוא מגיע. וכך הוא הדבר.

התקשור מצ'ילה – Punta Arenas

האות A – Affirmation – הצהרה

המסר האחרון לסיור זה. לכם המקשיבים, אפשרו למסרים אלו להוות התחלה עבורכם. נראה כי עומד בפנינו פאזל. האם הוא של התחלה או סיום? ברגעים שנותרו אלמד אתכם רעיונות רב-ממדיים שאינם מובנים. וזה יתרום עוד קצת לבלבול. הרוח נמצאת בהווה. כאן ועכשיו. עבור רבים מכם המשמעות היא שאלוהים נמצא רק ברגע הזה. לא בעתיד או בעבר, אלא רק כעת. וזהו חוסר גמור בהבנה. יקירים, ההיפך הוא הנכון. רב-ממדיות היא פיזיקה נורמאלית לחלוטין. אם היינו צריכים לתאר את המציאות בה אתם חיים, נאמר כי אתם מתחילים לצאת מפיזיקה מוגבלת להבנה טובה יותר. זה הזמן הנכון. האל נמצא בעבר, בהווה, ובעתיד.

כבר שוחחנו על מגבלות השעון והזמן וכעת אתם מבינים את הקשר. הזמן הוא אינו אבסולוטי ובורא היקום ברא את התבנית הזו בעצמו. הרוחניות העתידית היא הפוטנציאלים של הרגע הזה וגם של העבר. לאלו מכם המאמינים כי חיו גם בעבר, במחזורי חיים אחרים, נאמר כי הרוח הייתה גם שם איתכם. אתם כמו מעגל עצום. כך הרוח רואה אתכם. תמיד הייתם ותמיד תהיו. הרוח מזמינה אתכם להיות רב-ממדיים בהווה. שתהיו מודעים לאנרגיות העבר, למי שאתם היום ולפוטנציאלים של מחר. לא הדברים עצמם שתבחרו לעשות, אלא האנרגיות העומדות לרשותכם במידה ותבחרו, העשויות לשנות את חייכם.

הצהרות הן הדבר העוצמתי ביותר שיש לכם היום. יותר מבעבר וזה מתעצם כל הזמן. הרעיון הוא רב-ממדי. משפטים שאתם מצהירים אודות עצמכם שאינם קשורים לאנשים אחרים או סיטואציות, אלא רק אודותיכם. רבים מכם לא יבינו כיצד זה אינו עובד בצורה ליניארית. אך הצהרות עובדות בצורה נפלאה בתודעה רב-ממדית. לדוגמא – אדם חולה (וגם זו מטפורה) למד אודות הצהרות. הגוף שלו אינו חש בטוב. ייתכן ויש מחלה בתוך התאים שלו. והוא מצהיר – "אני בריא"!!! ופתאום הוא משתעל קשות ושואל – מה קורה? האם יש משהו שקרי בהצהרה הזו? מה זה? מניפולציה על הביולוגיה שלנו? ומי שישמע אותו מבחוץ, יצחק על זה.

אך לאנשים מטאפיזיים שכמותכם אסביר מה קורה. הרוח נמצאת ב-הווה. ישנם פוטנציאליים עתידיים של עבר והווה בתודעה שלכם. וכשאתם מתחילים לאמר לעצמכם דברים, לעיתים גם הביולוגיה מתחילה לאמר את אותם הדברים. כי אתם מצהירים בפניה על ההווה של הפוטנציאליים העתידים שלכם. כאילו נותנים הוראות עבור המחר. המחר הוא ה-עכשיו הליניארי של הביולוגיה שלכם. מילותיכם וכוונותיכם דורשות ריפוי. זהו רעיון מופשט ומורכב מעט וההוכחה היחידה לאמיתותו היא לצרף לו כוונה טהורה. תהליכים כאלה דורשים זמן, לעיתים כפי הזמן שנדרש לריפוי עצמות בגופכם. אמרו לעצמכם שאתם בריאים מספיק זמן בכדי לאפשר גם לביולוגיה שלכם להחלים.

אנו כבר יודעים כי אין דבר כזה שלום ולא להתראות. כי אין עבר או עתיד. האנרגיה נישאת לכל אורך הגלובוס ברמה שכולם יכולים ליהנות ממנה. כי אתם עדיין יחד. איזה רעיון!! וכך הוא הדבר. קריון.

ובנימה אישית,

כשנשימת בראשית (נשמתי העילאית) התמזגה איתי, לפני 30 שנה, היא הגיעה ממימד הריפוי ה-88 (מתוך 144 מימדי היקום) ולימדה אותי דברים רבים שמהותם אינטגרציה עמוקה בכל הגופים - הלוגי-מנטלי, הרגשי, הפיזי, הקרמטי, האתרי-הרוחני-האינטואיטיבי. תהליך שכזה מאפשר לפתור נושאים מכל הזמנים ומכל רמות ההוויה ואף להתיר קשרים קרמטיים סבוכים שעבר זמנם. זהו העומק הנדרש לריפוי, בו מתרחשת לעיתים גם רמיסיה מידית. רפואה שלמה כאן ועכשיו.

כמרפאה אני אוחזת בשדה אנרגטי רב-ממדי חזק עבורכם, המהווה גשר לאינסוף הממדים, ומאפשר לחללים אנרגטיים נקיים להיווצר ולהתמזג אתכם, באמצעותם אין צורך כבר לנקות אנרגיה שוב ושוב. זהו תהליך ריפוי באנרגיה החדשה המשנה אתכם ברמת התא. האם יש קסם גדול מזה? מרלין ושושלת המלאכים הם מאז ומעולם המדריכים הקוסמיים המלווים אותי בטיפולים אלו.

אינטגרציה היא הזדמנות אמיתית להתיידד עם כל החלקים שלנו עד כי כולם יהיו נאים בעינינו. להעביר את כל הגוונים והצללים שבתוכנו תהליך אמיתי של טרנספורמציה עד שיהפכו לקשת אחת הרמונית. כי אם ננהג היום ממש כמו אתמול, כיצד ישתנה המחר שלנו?

זו הזמנה לפתוח דלת לבורא או חלון לים הבריאות. ריפוי הוא אינו הישג. זהו מינוי.

רחלי גנון – מטפלת אנרגטית מוסמכת, מאסטר-הילר מהמקור היצירתי